Äkta terrorister?

Jag har startat spaning mot en plats med hemgjorda bomber.
Dom har en lidelse, mörk historia bakom sig.
Men är dom äkta?
Vet dom vad det är som för dom framåt.
Jack the Ripper 1888, visste han något om dagens terror.
Jag börjar bli rädd.
Ska jag avsluta mina röjningar?
Ett felsteg och jag går åt.
Är jag värd deras onska?
Jag stannar ett tag.
Leder spaningen framåt.

Moffaek till Mommoros,
allt under kontroll?

Inga stora terrorister på Ön?
Nja, bara några smärre.
Några hanterbara som jag leder in i hagen själv.
Turistterroristerna är dom värsta.
Måste hålla dom på avstånd.
Dom kommer och vill och vill ha mer.
Tillsist har dom förgjort en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0