Nu närmar vi oss...

Vi har legat i våndor och räknat ner. Den onödiga månaden November har gått och är lagd till handlingen.
Småttingarna har fått kära ner sig i Julen och blitt bestulna av tiden då tomten gick.
Vart är vi nu på väg?
Släng ut "fucking" granen, spy ut skinkan och resten av maten.
Så drar vi till varmare breddgrader.
Vi rånar min sponsor och ger världen en berättelse.

Grannen ovanför gjorde snitt i handleden, hon var tröttare än jag.
Hon är gammal och behöver vård. Viker ner sig när julen närmar sig.
Jag sitter stark och välkomnar en vår. Drar så snart min tank är fylld.
Snart sitter vi där och skålar med himmelsdrinkar och förpestar er kväll med våra råa inlägg.

Tja, Ciao, x, terve, g'day,

ps Det blir Madrid Maraton,,,,sen, typ imorgon ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0