Idag hatar jag Messmör och ticktack.

Jag kan bara betänka mig en vacker flicka som slickat bytan ur en messmörsask.
Heliga Birgitta och hennes heliga ögon.
Hon hade väl inget med det att göra?
Vilket?
Heliga Birgitta?
Nej det hade med Messmör och att slická bytta.
Vem var det som slickade byttan.
Det var ju hon som sket ticktack.
Lät som ticktacktow.
Var du då berörd av Tick Tack eller något fucking messmör?
Bådeock!
Jag är bestört av all glädje.
Kan du beordra barnen att ej besöka ticktacktow's bin.
Det kan tänkas lukta svin.
Och har du inget tillövers, skit i några av oss och gläds över några andra.
Vi brinner för all glädje, vinstglädje, annanglädje, ingensglädje och självklart skadeglädje.
Ge oss värme.
Fry inte till is.
Ge någonting, den vackraste stund var när du kom till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0