Kära läsare, ni är det bästa som hänt mig!

Jag har gjort en jordgubbstårta som alla läsare får ta del av.
Jag skulle bli innerligt glad om ni alla ville komma.
Det är bara att följa körsbärsdalen ner, ner hela vägen.
Kom så får du dela den med mig och alla andra.
Vi kommer att ha ett jättekalas för er och oss och alla andra.
Kom njut och led dig in i ordningen.
Jante sitter på sin häst.
Inte förmer än vad jag någonsin kan bli.
Jante kan sin häst.
Skit i Jante och kom som du är.
Kom ät Jordgubbssprit tårta eller bara sprit tårta,
eller skit i tårtan och kom för spriten....'


Men mina vänner det är något otrevligt jag har att säga, 
spriten e' slut och tårtan stulen.
- Kan ni tänka er?
- Tårtan stulen.
- Tårtan stulen?
- Vem faan bryr sig när spriten är slut.

Vi kommer inte.
Inte vi heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0