Arkivera, e mitt jobb!

Får jag ej några papper är mitt jobb gjort.
Men då kan ju inte sos, försäkringskassan eller någon av de andra klara sig?
Arkiveraren är faan, faan´de e du!
Du försökte knäcka mig nu, Hurricane.
Men mitt allt är större än ditt allt.
Inga mer papperarbeten, rädda jordens träd.

What we got here,
is failure in communicate.
Some people don't want to talk.

Jag ringer tjänsten på Onsdagen.................på kurs ring imorgon.
Jag ringer tjänsten på Torsdagen..........................på utställning allihopa

Ok, jag och min familj har inte ätit på 100 minuter.
Är jag ej värd att tala med?

Du får ringa igen Fredag mellan 9-10 AM
Då har ju dom fikarast. Sen är det helg.
Dom vill ha död på oss.

Men var inte oroliga mina vänner. Jag ska äta upp dom. För jag är hungrig.
En efter en ska jag gnaga av deras ben.
Aktar dom inte sig tar jag även deras nära och kära.
Päron, Äpplen eller Tore Jonsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0