Det verkar som jag slutar i..

inte faan i gropen.
Jag tar hellre supen.
Jag har nog hamnat i det blå.
Törst släcker eld bara du ger mig en.
En av de två,
Kärlek är för dom, dom som vet hur.
Kärlek är för dom.
Som faan tror att Tore Jonsson äger.
Jag äger Whiskey och någon Ann.
Så tur för dig Tore Jonsson att du ägde en ANN.
För du får ingen Whiskey med nånann. nanananananaaaaaaa.

Så kan det gå om inte ANN är den Ann eller en annan ann an aan aa n.

Kort biografi med litet testamente:
Jag äger dig och du får allt.
Jag har inget men föder det du vill ha.
Men du är död så jag saknar allt.
Ingen ska veta vad de är jag saknar.
Det kanske är är ett kycklinglår, trallalela.
Ett helt lår, bara för mig, ett helt kycklinglår.
Vad vet ja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0