Divalater!

Purfärsk är man ju inte direkt.
Men vi fixar babygrin, skit och matande.
En liten, knappt en tvärhand hög, ska ha mat hela tiden.
Den andre, två hand hög är hungrig jämt.
- Jag e hungrig.
- Bäääääää, säger den förste.
- Bääääääää, säger han igen.
- Jag e hungrig.

Well, well ta och ät lite då era rackare, så blir ni mätta i magen.
Barnvakt, är ju en lätt grej.
Bara dom får käk i sig så.

- jag e hungrig.
- Bäääääää.
- MMMmmmmmmm gott typ ja kanske.

Brakskit. Den får Mommoros ta.

-Hungrig
-Bääääääää
-Jag e hungrig.
-Bäääääääääää

Brakskit.
den får Mommoros ta.

Faan vad dom äter, hela tiden och skiter.
Gå och lägg er!
-Jag e hungrig.
-Bäääääääääää.

Jag går och ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0