Jag gräver ner mig och förseglar mig själv!

I ett försök att komma upp från vår svåra nedåtsång, har jag bestämt att gräva ner mig "2 and half feet down under" så jag får jobba mig upp till ytan.
Och jag ska förbli förseglad med munkavel så jag håller käft, och därefter döms jag av bara satan.
Sätt en tändsticka i baken på mig eller Mommoros och se vem som skjuter högst.
Nu ska jag bygga pyramider.
Smått paranoid av en flicka med guld.
Jag har en färg som skiftar från blå till jätte blå.
Men flickan i guld får järna hoppa in i min ficka och förgöra min skuld.
Så får det bli.
Flickan med guld ger mig allt.
Allt och lite till.
Guld och Diamanter.
Jag börjar tröttna på er, snåla, giriga och lusläsande skithögar.
Läs mig aldrig igen fören jag har flickan med de guldbruna...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0